Summer interlude


 Bohaterką dzisiejszej stylizacji jest urocza, zwiewna sukienka w stylu Vintage, którą jakiś czas temu znalazłam w swojej szafie. Bardzo długo nie mogłam się do niej przekonać, jednak połączenie jej z nowymi, nude sandałkami totalnie mnie urzekło. Dziewczęcy i lekki look, idealny na letnie, ciepłe dni. 

Już wkrótce wpis z krótką fotorelacją z Warszawy, w którym pokażę i opowiem Wam jak wyglądał mój dzień z Jessicą Mercedes oraz Kerastase. Miłego wieczoru!




 ZARA dress
MANGO sandals

Pics by Berenika Bogunia 

19 komentarzy:

  1. Przepięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna zwiewna sukieneczka, w sam raz na upalne dni ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten nowy wygląd bloga!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że jej dalaś szansę, bo piękna jest ta sukienka

    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy kupowana?!:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Co stosujesz do brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie kredka z Maca Stubborn Brown

      Usuń
  8. Co myślisz? http://m2.hm.com/m/pl_pl/productpage.0388410002.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byś się ubrała na pierwszą randkę z chłopakiem? Odp proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś sukienka lub bluzka z odkrytymi ramionami w białym/jakimś innym jasnym kolorze :)

      Usuń
  10. Też chce kupic te sandalki, ale nie wiem czy czarne czy tez te co Ty masz. Jestes z nich zadowolona? Polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za duzo czarnych butów, dlatego postawiłam na te w kolorze nude. Czekam aż będę miała opalone nogi, to wtedy będzie to ze sobą perfekcyjnie grało. Ogółem bardzo je polecam, bo są mega wygodne i pasują do wszystkiego :)

      Usuń
  11. Jakie plany na wakacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki rozmiar sukienki? :) elastyczna jest? i jakie buty bys do niej dobrała oprócz tych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba M, tak w miarę elastyczna. Jakieś fajne klapki, lub klasyczne czółenka na obcasie

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger